SEMAKAN BR1M 2.0 : CARA SEMAK STATUS PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA ONLINE

Pin It

SEMAKAN BR1M 2.0 : CARA SEMAK STATUS PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA ONLINE | BR1M 2.0 ONLINE | STATUS PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA ONLINE | STATUS PERMOHONAN BR1M 2.0 ONLINE | SEMAKAN STATUS PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA | SEMAKAN STATUS PERMOHONAN BR1M 2.0 | BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA 2.0 | CARA SEMAK PERMOHONAN BR1M 2.0 | SEMAK MELALUI SMS BR1M 2.0 | SEMAK STATUS BR1M 2.0 ONLINE 

SUMBER

BR1M 2.0

CARA SEMAK STATUS BR1M 2.0 (1) : Penerima akan diberitahu melalui pos sama ada layak atau pun tidak mendapat bantuan tersebut dan diberitahu tempat penyerahan baucer Bantuan Rakyat 1Malaysia 2.0 tersebut.

CARA SEMAK STATUS BR1M 2.0 (2) : Pemohon boleh menyemak BR1M 2.0 secara online dengan menghubungi talian hotline ini 1-800-222-500 dan Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN), 1-300-88-3010.talian akan dibuka mulai Januari 2013.

CARA SEMAK STATUS BR1M 2.0 (3) : Pemohon boleh menyemak status permohonan tersebut dengan menghantar ke email ini  br1m2@treasury.gov.my.

1935 Total Views 5 Views Today
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

42 Comments on SEMAKAN BR1M 2.0 : CARA SEMAK STATUS PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA ONLINE

  1. MINGUI BINTI GINDA
    390304-12-5168

  2. Zainuddin Ahmad // March 1, 2014 at 19:31 //

    saya nak tahu saya layak atau tidak?

  3. siti hajar // February 22, 2014 at 20:45 //

    tlg email cye….duit b1m ayh cye dh msk ke blum no ic 481030-02-5023 tlg email cye secepat mungkin.

  4. Saya tidak faham dengan kelayakkan Brim 1 MALAYSIA , Gaji pokok saya ialah Rm2330 masih bujang tapi menanggung perbelanjaan keluarga di sarawak . Saya pernah mengisi borang Brim ,mula-mula ianya diperkenalkan tetapi sampai sekarang saya tidak dapat sedangkan kawan -kawan saya yang lain Senang dapat ? Adakah keutamaan brim ni hanya untuk penduduk disemenanjung didahulukan ?

  5. Roslan bin md nawi // January 2, 2014 at 18:40 //

    Nk semak brim 2.0..dan nk kemaskini no telefon .Nama Roslan bin md nawi ic:740207035213 no h/phone:0148201446

  6. opie nyssa // December 23, 2013 at 16:05 //

    saya MUHAMMAD HAFIFI BIN BRAWI no ic 910821-04-5189,saya cuma ingin tahu adakah saya layak mendapat brim?

  7. Nak tnya sama ada ay pynya permohonan blh lulus ke x sb x ada apa2 pun surat yg pai kat alamat tpa rmh sy

  8. Nak tya mvm mana permohonan bantuan sy

  9. RAVISANTHIRAN // April 30, 2013 at 21:41 //

    INGIN TAHU DIMANA TEMPAT MENGAMBIL BANTUAN RAKYAT.

  10. ismadi bin hassan // April 29, 2013 at 14:45 //

    29.3.13
    Saya nak tahu adakah saya layak menerima bantuan rm500…?
    I/c:920706015821
    Nama:ismadi bin hassan

  11. mohd hasim bin hussin // April 19, 2013 at 13:44 //

    saya telah terima br1m 1.0 dan dukacita tidak layak br1m 2.0 dan tidak berkerja daripada 2005 hingga kini di sebabkan kesihatan dan mampu perkerjaan sendiri yang tidak tetap ,harap rayuan dapat di pertimbangkan.terima kasih.

  12. NORLIZA ADON // April 9, 2013 at 02:34 //

    Nak tanya ayah saya adalah bekas perajurit yang tak dapat wang pencen,adakah ayah saya layak untuk mendapatkan wang bantuan bekas perajurit yang tak berpencen. Nama :Adon Bin Mohd Yatim, I.C No :390909-01-5543,No kad askar :18187533 British Army(REME)

  13. lee chin ear // March 26, 2013 at 11:40 //

    Sya ingin tahu lokasi pembayaran BRIM2 & Tarikhnya kerana sya telah pindah rumah. nama : lee chin ear
    ic: 761226-01-6600

  14. philip ak alexsion // March 19, 2013 at 18:50 //

    tolong semak nama sya sama ada layak…….860906-52-6659.philip ak alexsion.

  15. faziatul norsuhaida // March 11, 2013 at 15:38 //

    adakah saya layak menerima bantuan ini dan di mana lokasi saya perlu mengambilnya

  16. mohd abdul talib bin abdullah // March 9, 2013 at 04:25 //

    tolong emel pd sy..status permohonan saya ic 770208 03 5749

  17. Wan Hafsah bt Wan Hasan // March 6, 2013 at 09:06 //

    Nk tau pemohon ni layak x dpat br1m?
    1) Muhamad sofi b. Muhd Hasan (850721025787)
    2) Muhamad Hasan b.Harun( 570926025549)
    3) Mohf Syukur b. Md ali (840826105055)

  18. ARSAD BIN LANUNGKA
    790526-12-5393
    nk tahu sama ada suami sy layak keh tak trima BR1M2.0

  19. MOHD AZROY BIN ADANAN // February 25, 2013 at 19:51 //

    Saya mohd azroy bin adanan (910809-13-6141) ingin tahu adakah pemohonan br1m sy di luluskan?

  20. basra b madsan // February 25, 2013 at 09:02 //

    Saya cuma ingin tahu adakah permohonan br1m 2 saya lulus atau tidak

  21. abu bakar musa // February 21, 2013 at 20:07 //

    bila masa dapat br1m2 area kulai johor

  22. Sya ingin tahu lokasi pembayaran BRIM2 & Tarikhnya kerana sya telah pindah rumah. Nama : Zaliha Tak (680214-10-50540. TQ

  23. mohd nazirnoh // February 20, 2013 at 09:41 //

    sy tk dpt lagi surat ambik voicer

  24. esther sou // February 18, 2013 at 12:15 //

    adakah husband saya layak menerima bantuan brim 2.0
    chong kok hung
    750124-05-5285

  25. Adakah saya layak menerima bntuan br1m 2.0

  26. Ali yatim // February 17, 2013 at 11:21 //

    Saya ingin tahu adakah saya layak terima / tak
    Saya ingin tahu sahaja.
    Ali yatim bin saleh
    731105-09-5093

  27. makhluok asing // February 15, 2013 at 09:48 //

    woi B.A.N.G.A.N.G!
    nak semak status permohonan bukan kat sini!
    bacalah betul betul!
    call no kat atas tu bukan bagi no i/c kat sini!
    sampai kiamat pun takder saper yang layan!

  28. RAYNIER BIN NAMLI // February 14, 2013 at 08:04 //

    BLH BAGI STATUS PERMOHONAN SAYA,SAYA TAK DAPAT BR1M TAHUN LEPAS SEDANGKAN SAYA TELAH PENDAFTARAN..TERIMA KASIH..

  29. nur suhaini bt othman // February 13, 2013 at 20:45 //

    ingin tahu status layak terima atau tidak

  30. faez zunezly bin idris // February 13, 2013 at 20:43 //

    ingin tahu statuslayak terima atau tidak

  31. REOZHAN BIN ZAINAL ABIDIN // February 12, 2013 at 18:01 //

    INGIN TAHU BR1M 2.O ADAKAH SAYA LAYAK MENERIMA ATAU PUN TIDAK?

    MAKLUMAT DIRI:
    REOZHAN BIN ZAINAL ABIDIN
    820627-06-5769
    0173371582

  32. untuk kreatifnya saya salut, Kritik : Utk spec tienks ant panel mestinya diukur sesuai versi anda sendiri,menggunakan alat ukur anda sendiri,sehingga ant anda mempunyai karakter pancaran yang sesuai dengan hasil ukur anda sendiri denagn bahan baku lokal yang anda buat.Disini biar tdk terkesan asal comot. Saran : Gunakan Alat Ukur yang bekerja pada Band Frekwensi yang di Maksud. ( ISM Band 2,4 GHz)Semoga Sukses

  33. https://ebr1m.hasil.gov.my/ cuba di sini..
    Nama & no K/P bukan sini tempatnya sahabat2 posting indentiti..
    pelbagai pekara buruk boleh jadi dengan nama penuh & no k/p di dedahkan.
    Laman terbuka bukan tempatnya.Admin web dah pon bagi link cara semak status..

  34. NIK MOHD FADHLAN BIN NIK ABDUL RAHMAN // February 7, 2013 at 15:46 //

    ingin tau status lulus atau tidak permohanan utk br1m 2.0 NIK MOHD FADHLAN BIN NIK ABDUL RAHMAN 831021035737

  35. yusri bin yusoff // February 6, 2013 at 14:20 //

    Br1m 2.bila dan dimana.yusri bin yusoff.721016-03-5567.

  36. ZULKEFLI BIN AMIR HAMZAH // February 5, 2013 at 20:01 //

    ingin tahu di mana lokasi pembayaran brim2 NAMA:ZULKEFLI BIN AMIR HAMZAH NO/IC:800606-12-6085

  37. maslindah // February 4, 2013 at 15:01 //

    nak ty brim 2.0 surat dihantar melalui pos ke..macam mana nak cek status pemohanan kita yang dah pernah dapat brim 1.0

  38. Lydia nilus // February 4, 2013 at 09:09 //

    Ingin tahu adakah Jerry chung then loi layak menerima BR1M 500.NO K/P (861101-49-5319)

  39. Ingin tau dimana lokasi pembayaran br1m 2

    Abdul Bujang Maarof
    Daftar di Shah Alam LHDNM
    k/p: 520105-04-5467
    abm_52@yahoo.com
    harap maklum

    TK

  40. bakrin bin amit // February 3, 2013 at 20:32 //

    ingin tahu dimana lokasi pembayaran brim2. nama : bakrin bin amit no. k/p : 550114-12-5247

  41. Tak layak.. sedih.. hehe..

  42. Semakkan menggunakan laman web x ader ker? Leceh juga yee..

    Facebook ada banyak peluang perniagaan: Peluang Perniagaan di FB

Leave a comment

Your email address will not be published.

*