SEMAKAN BR1M 2.0 : CARA SEMAK STATUS PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA ONLINE

Pin It

SEMAKAN BR1M 2.0 : CARA SEMAK STATUS PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA ONLINE | BR1M 2.0 ONLINE | STATUS PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA ONLINE | STATUS PERMOHONAN BR1M 2.0 ONLINE | SEMAKAN STATUS PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA | SEMAKAN STATUS PERMOHONAN BR1M 2.0 | BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA 2.0 | CARA SEMAK PERMOHONAN BR1M 2.0 | SEMAK MELALUI SMS BR1M 2.0 | SEMAK STATUS BR1M 2.0 ONLINE 

SUMBER

BR1M 2.0

CARA SEMAK STATUS BR1M 2.0 (1) : Penerima akan diberitahu melalui pos sama ada layak atau pun tidak mendapat bantuan tersebut dan diberitahu tempat penyerahan baucer Bantuan Rakyat 1Malaysia 2.0 tersebut.

CARA SEMAK STATUS BR1M 2.0 (2) : Pemohon boleh menyemak BR1M 2.0 secara online dengan menghubungi talian hotline ini 1-800-222-500 dan Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN), 1-300-88-3010.talian akan dibuka mulai Januari 2013.

CARA SEMAK STATUS BR1M 2.0 (3) : Pemohon boleh menyemak status permohonan tersebut dengan menghantar ke email ini  br1m2@treasury.gov.my.

852 Total Views 1 Views Today
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

42 thoughts on “SEMAKAN BR1M 2.0 : CARA SEMAK STATUS PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA ONLINE

  1. tlg email cye….duit b1m ayh cye dh msk ke blum no ic 481030-02-5023 tlg email cye secepat mungkin.

  2. Saya tidak faham dengan kelayakkan Brim 1 MALAYSIA , Gaji pokok saya ialah Rm2330 masih bujang tapi menanggung perbelanjaan keluarga di sarawak . Saya pernah mengisi borang Brim ,mula-mula ianya diperkenalkan tetapi sampai sekarang saya tidak dapat sedangkan kawan -kawan saya yang lain Senang dapat ? Adakah keutamaan brim ni hanya untuk penduduk disemenanjung didahulukan ?

  3. Nk semak brim 2.0..dan nk kemaskini no telefon .Nama Roslan bin md nawi ic:740207035213 no h/phone:0148201446

  4. saya MUHAMMAD HAFIFI BIN BRAWI no ic 910821-04-5189,saya cuma ingin tahu adakah saya layak mendapat brim?

  5. 29.3.13
    Saya nak tahu adakah saya layak menerima bantuan rm500…?
    I/c:920706015821
    Nama:ismadi bin hassan

  6. saya telah terima br1m 1.0 dan dukacita tidak layak br1m 2.0 dan tidak berkerja daripada 2005 hingga kini di sebabkan kesihatan dan mampu perkerjaan sendiri yang tidak tetap ,harap rayuan dapat di pertimbangkan.terima kasih.

  7. Nak tanya ayah saya adalah bekas perajurit yang tak dapat wang pencen,adakah ayah saya layak untuk mendapatkan wang bantuan bekas perajurit yang tak berpencen. Nama :Adon Bin Mohd Yatim, I.C No :390909-01-5543,No kad askar :18187533 British Army(REME)

  8. Sya ingin tahu lokasi pembayaran BRIM2 & Tarikhnya kerana sya telah pindah rumah. nama : lee chin ear
    ic: 761226-01-6600

  9. tolong semak nama sya sama ada layak…….860906-52-6659.philip ak alexsion.

  10. adakah saya layak menerima bantuan ini dan di mana lokasi saya perlu mengambilnya

  11. tolong emel pd sy..status permohonan saya ic 770208 03 5749

  12. Nk tau pemohon ni layak x dpat br1m?
    1) Muhamad sofi b. Muhd Hasan (850721025787)
    2) Muhamad Hasan b.Harun( 570926025549)
    3) Mohf Syukur b. Md ali (840826105055)

  13. Saya mohd azroy bin adanan (910809-13-6141) ingin tahu adakah pemohonan br1m sy di luluskan?

  14. Sya ingin tahu lokasi pembayaran BRIM2 & Tarikhnya kerana sya telah pindah rumah. Nama : Zaliha Tak (680214-10-50540. TQ

  15. Saya ingin tahu adakah saya layak terima / tak
    Saya ingin tahu sahaja.
    Ali yatim bin saleh
    731105-09-5093

  16. woi B.A.N.G.A.N.G!
    nak semak status permohonan bukan kat sini!
    bacalah betul betul!
    call no kat atas tu bukan bagi no i/c kat sini!
    sampai kiamat pun takder saper yang layan!

  17. BLH BAGI STATUS PERMOHONAN SAYA,SAYA TAK DAPAT BR1M TAHUN LEPAS SEDANGKAN SAYA TELAH PENDAFTARAN..TERIMA KASIH..

  18. INGIN TAHU BR1M 2.O ADAKAH SAYA LAYAK MENERIMA ATAU PUN TIDAK?

    MAKLUMAT DIRI:
    REOZHAN BIN ZAINAL ABIDIN
    820627-06-5769
    0173371582

  19. untuk kreatifnya saya salut, Kritik : Utk spec tienks ant panel mestinya diukur sesuai versi anda sendiri,menggunakan alat ukur anda sendiri,sehingga ant anda mempunyai karakter pancaran yang sesuai dengan hasil ukur anda sendiri denagn bahan baku lokal yang anda buat.Disini biar tdk terkesan asal comot. Saran : Gunakan Alat Ukur yang bekerja pada Band Frekwensi yang di Maksud. ( ISM Band 2,4 GHz)Semoga Sukses

  20. https://ebr1m.hasil.gov.my/ cuba di sini..
    Nama & no K/P bukan sini tempatnya sahabat2 posting indentiti..
    pelbagai pekara buruk boleh jadi dengan nama penuh & no k/p di dedahkan.
    Laman terbuka bukan tempatnya.Admin web dah pon bagi link cara semak status..

  21. ingin tau status lulus atau tidak permohanan utk br1m 2.0 NIK MOHD FADHLAN BIN NIK ABDUL RAHMAN 831021035737

  22. ingin tahu di mana lokasi pembayaran brim2 NAMA:ZULKEFLI BIN AMIR HAMZAH NO/IC:800606-12-6085

  23. nak ty brim 2.0 surat dihantar melalui pos ke..macam mana nak cek status pemohanan kita yang dah pernah dapat brim 1.0

  24. ingin tahu dimana lokasi pembayaran brim2. nama : bakrin bin amit no. k/p : 550114-12-5247

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>