SEMAKAN BR1M 2.0 : CARA SEMAK STATUS PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA ONLINE

Pin It

SEMAKAN BR1M 2.0 : CARA SEMAK STATUS PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA ONLINE | BR1M 2.0 ONLINE | STATUS PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA ONLINE | STATUS PERMOHONAN BR1M 2.0 ONLINE | SEMAKAN STATUS PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA | SEMAKAN STATUS PERMOHONAN BR1M 2.0 | BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA 2.0 | CARA SEMAK PERMOHONAN BR1M 2.0 | SEMAK MELALUI SMS BR1M 2.0 | SEMAK STATUS BR1M 2.0 ONLINE 

SUMBER

BR1M 2.0

CARA SEMAK STATUS BR1M 2.0 (1) : Penerima akan diberitahu melalui pos sama ada layak atau pun tidak mendapat bantuan tersebut dan diberitahu tempat penyerahan baucer Bantuan Rakyat 1Malaysia 2.0 tersebut.

CARA SEMAK STATUS BR1M 2.0 (2) : Pemohon boleh menyemak BR1M 2.0 secara online dengan menghubungi talian hotline ini 1-800-222-500 dan Lembaga Hasil Dalam Negeri (LHDN), 1-300-88-3010.talian akan dibuka mulai Januari 2013.

CARA SEMAK STATUS BR1M 2.0 (3) : Pemohon boleh menyemak status permohonan tersebut dengan menghantar ke email ini  br1m2@treasury.gov.my.

398 Total Views 5 Views Today
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

42 thoughts on “SEMAKAN BR1M 2.0 : CARA SEMAK STATUS PERMOHONAN BANTUAN RAKYAT 1MALAYSIA ONLINE

  1. Semakkan menggunakan laman web x ader ker? Leceh juga yee..

    Facebook ada banyak peluang perniagaan: Peluang Perniagaan di FB

  2. Tak layak.. sedih.. hehe..

  3. bakrin bin amit

    ingin tahu dimana lokasi pembayaran brim2. nama : bakrin bin amit no. k/p : 550114-12-5247

  4. Ingin tau dimana lokasi pembayaran br1m 2

    Abdul Bujang Maarof
    Daftar di Shah Alam LHDNM
    k/p: 520105-04-5467
    abm_52@yahoo.com
    harap maklum

    TK

  5. Lydia nilus

    Ingin tahu adakah Jerry chung then loi layak menerima BR1M 500.NO K/P (861101-49-5319)

  6. maslindah

    nak ty brim 2.0 surat dihantar melalui pos ke..macam mana nak cek status pemohanan kita yang dah pernah dapat brim 1.0

  7. ZULKEFLI BIN AMIR HAMZAH

    ingin tahu di mana lokasi pembayaran brim2 NAMA:ZULKEFLI BIN AMIR HAMZAH NO/IC:800606-12-6085

  8. yusri bin yusoff

    Br1m 2.bila dan dimana.yusri bin yusoff.721016-03-5567.

  9. NIK MOHD FADHLAN BIN NIK ABDUL RAHMAN

    ingin tau status lulus atau tidak permohanan utk br1m 2.0 NIK MOHD FADHLAN BIN NIK ABDUL RAHMAN 831021035737

  10. celikit

    https://ebr1m.hasil.gov.my/ cuba di sini..
    Nama & no K/P bukan sini tempatnya sahabat2 posting indentiti..
    pelbagai pekara buruk boleh jadi dengan nama penuh & no k/p di dedahkan.
    Laman terbuka bukan tempatnya.Admin web dah pon bagi link cara semak status..

  11. untuk kreatifnya saya salut, Kritik : Utk spec tienks ant panel mestinya diukur sesuai versi anda sendiri,menggunakan alat ukur anda sendiri,sehingga ant anda mempunyai karakter pancaran yang sesuai dengan hasil ukur anda sendiri denagn bahan baku lokal yang anda buat.Disini biar tdk terkesan asal comot. Saran : Gunakan Alat Ukur yang bekerja pada Band Frekwensi yang di Maksud. ( ISM Band 2,4 GHz)Semoga Sukses

  12. REOZHAN BIN ZAINAL ABIDIN

    INGIN TAHU BR1M 2.O ADAKAH SAYA LAYAK MENERIMA ATAU PUN TIDAK?

    MAKLUMAT DIRI:
    REOZHAN BIN ZAINAL ABIDIN
    820627-06-5769
    0173371582

  13. faez zunezly bin idris

    ingin tahu statuslayak terima atau tidak

  14. nur suhaini bt othman

    ingin tahu status layak terima atau tidak

  15. RAYNIER BIN NAMLI

    BLH BAGI STATUS PERMOHONAN SAYA,SAYA TAK DAPAT BR1M TAHUN LEPAS SEDANGKAN SAYA TELAH PENDAFTARAN..TERIMA KASIH..

  16. makhluok asing

    woi B.A.N.G.A.N.G!
    nak semak status permohonan bukan kat sini!
    bacalah betul betul!
    call no kat atas tu bukan bagi no i/c kat sini!
    sampai kiamat pun takder saper yang layan!

  17. Ali yatim

    Saya ingin tahu adakah saya layak terima / tak
    Saya ingin tahu sahaja.
    Ali yatim bin saleh
    731105-09-5093

  18. Adakah saya layak menerima bntuan br1m 2.0

  19. esther sou

    adakah husband saya layak menerima bantuan brim 2.0
    chong kok hung
    750124-05-5285

  20. mohd nazirnoh

    sy tk dpt lagi surat ambik voicer

  21. zt

    Sya ingin tahu lokasi pembayaran BRIM2 & Tarikhnya kerana sya telah pindah rumah. Nama : Zaliha Tak (680214-10-50540. TQ

  22. abu bakar musa

    bila masa dapat br1m2 area kulai johor

  23. basra b madsan

    Saya cuma ingin tahu adakah permohonan br1m 2 saya lulus atau tidak

  24. MOHD AZROY BIN ADANAN

    Saya mohd azroy bin adanan (910809-13-6141) ingin tahu adakah pemohonan br1m sy di luluskan?

  25. ARSAD BIN LANUNGKA
    790526-12-5393
    nk tahu sama ada suami sy layak keh tak trima BR1M2.0

  26. Wan Hafsah bt Wan Hasan

    Nk tau pemohon ni layak x dpat br1m?
    1) Muhamad sofi b. Muhd Hasan (850721025787)
    2) Muhamad Hasan b.Harun( 570926025549)
    3) Mohf Syukur b. Md ali (840826105055)

  27. mohd abdul talib bin abdullah

    tolong emel pd sy..status permohonan saya ic 770208 03 5749

  28. faziatul norsuhaida

    adakah saya layak menerima bantuan ini dan di mana lokasi saya perlu mengambilnya

  29. philip ak alexsion

    tolong semak nama sya sama ada layak…….860906-52-6659.philip ak alexsion.

  30. lee chin ear

    Sya ingin tahu lokasi pembayaran BRIM2 & Tarikhnya kerana sya telah pindah rumah. nama : lee chin ear
    ic: 761226-01-6600

  31. NORLIZA ADON

    Nak tanya ayah saya adalah bekas perajurit yang tak dapat wang pencen,adakah ayah saya layak untuk mendapatkan wang bantuan bekas perajurit yang tak berpencen. Nama :Adon Bin Mohd Yatim, I.C No :390909-01-5543,No kad askar :18187533 British Army(REME)

  32. mohd hasim bin hussin

    saya telah terima br1m 1.0 dan dukacita tidak layak br1m 2.0 dan tidak berkerja daripada 2005 hingga kini di sebabkan kesihatan dan mampu perkerjaan sendiri yang tidak tetap ,harap rayuan dapat di pertimbangkan.terima kasih.

  33. ismadi bin hassan

    29.3.13
    Saya nak tahu adakah saya layak menerima bantuan rm500…?
    I/c:920706015821
    Nama:ismadi bin hassan

  34. RAVISANTHIRAN

    INGIN TAHU DIMANA TEMPAT MENGAMBIL BANTUAN RAKYAT.

    • siti hajar

      tlg email cye….duit b1m ayh cye dh msk ke blum no ic 481030-02-5023 tlg email cye secepat mungkin.

  35. Nak tya mvm mana permohonan bantuan sy

  36. Nak tnya sama ada ay pynya permohonan blh lulus ke x sb x ada apa2 pun surat yg pai kat alamat tpa rmh sy

  37. opie nyssa

    saya MUHAMMAD HAFIFI BIN BRAWI no ic 910821-04-5189,saya cuma ingin tahu adakah saya layak mendapat brim?

  38. Roslan bin md nawi

    Nk semak brim 2.0..dan nk kemaskini no telefon .Nama Roslan bin md nawi ic:740207035213 no h/phone:0148201446

  39. Saya tidak faham dengan kelayakkan Brim 1 MALAYSIA , Gaji pokok saya ialah Rm2330 masih bujang tapi menanggung perbelanjaan keluarga di sarawak . Saya pernah mengisi borang Brim ,mula-mula ianya diperkenalkan tetapi sampai sekarang saya tidak dapat sedangkan kawan -kawan saya yang lain Senang dapat ? Adakah keutamaan brim ni hanya untuk penduduk disemenanjung didahulukan ?

  40. Zainuddin Ahmad

    saya nak tahu saya layak atau tidak?

  41. MINGUI BINTI GINDA
    390304-12-5168

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>