(GAMBAR) FESYEN FIDA IBRAHIM SEMASA MASIF 2011 ALA-ALA DATUK SITI NURHALIZA

makin popular Fida Ibrahim sekarang nih. dengan kisah cinta Fida dengan Mamat Sepah. gosip terbaru ialah gambar kantoi fida yang menampakkan rambutnya. dan tak tertinggal gak gosip berkaitan dengan fesyen Fida semasa MASIF 2011 baru-baru nih. macam-macam pula kan.

tapi no komen la. artiskan. diorang masing-masing ada fesyen masing-masing. makin hari makin berubah gitu. opps..tergosip pula hari nih.


credit to BEAUTIFULNARA

 

 

3389 Total Views 6 Views Today

7 Comments

  1. drpd bukak skit2 apa kta bkak trus je…hish pompuan nih mkin truk plak jdiknye….ingtkn baiklah(baiklah sngat)..rpanya2 lbih kurang jer….

  2. Makin lama makin bukak. Lepas ni nampak dada pulak ke? Kita sbg umat Islam kena nasihat dia bukan cakap, ‘Oh dia kan artis. Kena up-to-date dgn fashion’. Kalau macam tu, lingkup lah suruhan Islam.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*