(GAMBAR) FESYEN FIDA IBRAHIM SEMASA MASIF 2011 ALA-ALA DATUK SITI NURHALIZA

Pin It

makin popular Fida Ibrahim sekarang nih. dengan kisah cinta Fida dengan Mamat Sepah. gosip terbaru ialah gambar kantoi fida yang menampakkan rambutnya. dan tak tertinggal gak gosip berkaitan dengan fesyen Fida semasa MASIF 2011 baru-baru nih. macam-macam pula kan.

tapi no komen la. artiskan. diorang masing-masing ada fesyen masing-masing. makin hari makin berubah gitu. opps..tergosip pula hari nih.


credit to BEAUTIFULNARA

 

 

301 Total Views 1 Views Today
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 thoughts on “(GAMBAR) FESYEN FIDA IBRAHIM SEMASA MASIF 2011 ALA-ALA DATUK SITI NURHALIZA

  1. Makin lama makin bukak. Lepas ni nampak dada pulak ke? Kita sbg umat Islam kena nasihat dia bukan cakap, ‘Oh dia kan artis. Kena up-to-date dgn fashion’. Kalau macam tu, lingkup lah suruhan Islam.

  2. wah…lasyat la dia dress.,..brani tunjuk leher da

  3. el

    x sengaja kot
    ke saja2 hahahahaha
    dr tutup smpi tunjuk2 lah fida nie skrg
    ni sure terikut2 fesyen2 skrg ni adoiiii

  4. sape yg gambar blur 2??

  5. sian btol cik tikah tngok si fida ni. mcm2 gosip dia kena. sebab jeles ke eh? :(

  6. tak salah nak ikut fashion tapi janganlah jadi mangsa fashion pulak terutama bab2 memakai hijab ni…

  7. drpd bukak skit2 apa kta bkak trus je…hish pompuan nih mkin truk plak jdiknye….ingtkn baiklah(baiklah sngat)..rpanya2 lbih kurang jer….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>