(GAMBAR) BANGKAI TIKUS DALAM BIJIRIN SARAPAN

Pin It

(GAMBAR) BANGKAI TIKUS DALAM BIJIRIN SARAPAN

SUMBER : HMetro

Selalunya kita akan menikmati sarapan pagi dan berkhasiat untuk tenaga sepanjang hari. Tetapi sebaliknya bagi Mark Hunter kerana telah menemui seekor bangkai tikus. Eeiiuww…. *kelip-kelip mata*

 

BANGKAI TIKUS DALAM BIJIRIN SARAPAN

Gambar bangkai tikus yang terdapat dalam bijirin sarapan milik Mark Hunter

 

LONDON: Seorang lelaki yang kelaparan terkejut dan seakan-akan tidak percaya apabila bijirin Rice Krispies yang ingin disuapnya untuk kali kedua mengandungi tikus mati.

Mark Hunter, 42, bapa kepada dua anak dari Maida Vale, London, terkejut apabila menyudu kepala tikus daripada bijirin Rice Krispies yang dimakan bersama susu. Dia kemudian mengeluarkan bangkai haiwan itu, mengeringkannya sebelum menghubungi pengilang makanan itu, Kellog’s.

“Saya sangat bimbang kerana saya sudah pun makan sesudu bijirin itu dan ingin menyuap makanan itu lagi.

“Namun, saya terlihat benda hitam dalam susu, tetapi tidak menyedarinya hingga saya mencedoknya dengan susu,” katanya.

Kellog’s mengakui mereka bimbang dengan apa yang berlaku dan akan pergi ke kediaman Hunter untuk mengambil tikus itu dan menyelidik dari mana ia datang.

Pakar daripada Universiti Liverpool percaya mereka dapat mencari puncanya. Ia bukan kali pertama tikus atau benda lain yang menjijikkan ditemui dalam makanan. – TS

 

162 Total Views 3 Views Today
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 thoughts on “(GAMBAR) BANGKAI TIKUS DALAM BIJIRIN SARAPAN

  1. ada gak brapa kali 5zol nmpak lipas dlm makan minum kat kedai… jijik rase.. tikus x prnh lgi…

  2. bluwerrkkkk

  3. eee .. wekkk ! :/

  4. Ada jugak berlaku kat London yang terkenal dengan QAQC yang tinggi… ingat kat malaysia je

  5. yarksss…sgt j****
    huuu

  6. kalu dipanggang tikus sedap gak tu haha…

  7. Aik tak akan dia tak bau kot.. eeeiii kali kedua pulak tu maksudnya kali pertama tu dia dah masuk dalam perut :P

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>