Cari Duit Lebih Untuk Raya

Pin It
Cari duit lebih untuk raya
Jom cari duit lebih untuk raya nanti. Masih ada masa lagi nih. Bertuah betul siapa yang ada kucing yang rajin dan pandai yang macam contoh kat atas nih.
Nota Kaki : Release tension sat ^^; Jangan marah ok. Nanti kena jual.
750 Total Views 4 Views Today
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

54 thoughts on “Cari Duit Lebih Untuk Raya

  1. joe : nak juga? silakan. ambil lah. hehehe…

  2. Joe

    aku nak jugak la kucing macam nie…

  3. ohpemandu : hehehe. tuelah pasal kan. bagusnya.

  4. arelan : memang rajin pun kucing tue ^^;

  5. wan fauzi : hehehe. betul. usaha tangga kejayaan gitu.

  6. is : wsalam is. ha’a. bekerja keras kucing tue nak cari duit raya taw. hehehe..

  7. aswadz : alhamdulillah. ada terima tempahan tapi sekarang dah tutup untuk terima tempahan. hahahaha.

  8. pandai kucing ni menjahit. amek tempahan x? hehehe…

  9. Assalammualaikum Fyna, kucing pun pandai kan kira duit raya berapa?, errmmm

    p/s: Sunsilk satu untuk Fyna.

  10. tekun kucing tu buat kerja….

  11. alahai…rajin betul kucing tu cari duit lebih untuk raya.hehehe

  12. pandainya kucing ni menjahit

  13. kongsiblog : baru cara kalau kucing macam tue ^_^

  14. hafizrahim : ha’a. boleh tambah duit untuk raya.

  15. hafizul : baru tahu ke? hehehe..

  16. onlajer : tengoklah sape tuannya kan.

  17. hatimi : hehehe. kan. senang ada kucing macam tue.

  18. wah terer betul dia menjahit ye…hehehe untung la tuan dia boleh rilek….

  19. pergh terbaik lah kucing ko sis , kucing aku dekat kampung cuma pandai minta makan dan memancit sesuka hati dia jer hampeh

  20. Perghhh pandai jahit gak ke????hehe..untung2..boleh bikin duit nihhh

  21. kena buat camni jugak lah kan kalau nak dapat duit lebih..hehe

  22. gile kentang!!

  23. adarain : tuelah pasal. memang dah dilatih macam tue.

  24. hafizmd : ahaha… banyak lagi kat umah tue. tapi semua dah kena booking.

  25. ada lebih tak kat rumah?

  26. boni : hahaha.. comel dan kacak kan kucing tue.

  27. comel…tekun plak tu..hahaha

  28. dear eiela : raya dah nak dekat punya pasal.

  29. alahai kucing.

  30. abg phat : memang untung kan. ^_^ antara nak atau tak je.

  31. mmg byk duit kalo reti menjahit baju raya

  32. hahahaha.. comelnya… hehehe

  33. memang best kalau dapat peluang cari duit raya lebih hehe

  34. Hihihihi

  35. Nia

    Alololor,..comel sangat dia menjahit. Kucing saper la ni..hehe

  36. selamat berbuka puasa…

  37. el

    hahahah terkono k.el
    igtkan sapelah yg cr duit lebih
    sabo je lah hahaha tp kiut sgt aih

  38. hehheeheh aloo comelya

  39. untung kalau dapat kucing macam ni.. hehe..

  40. nak juga kucing camtu..hehehe

  41. kalau ada kucing mcm nie.. duduk rumah goyang kaki jee la….semua kucing tu buat. .tak payah cari amah atau pembantu rumah lagi… heeee

  42. canggih sekarang..kucing pun pandai menjahit..haha

  43. hehe..rilek rilek…:D

  44. menjahit atau amik tempahan sulam dari org boleh jugakan

  45. alhamdulillah semua berjalan dengan lancar

  46. Haha cute!, ada kucing macam tu lebih tak? bagi seekor?

  47. hahahah.. pandai kucing tu menjahit

  48. Kena dera dek tuan dia lah tu hahaha…

  49. Tuan dia dera kot hahaha……..

  50. hehe..
    memang untunglaaaaa lau ade =D

  51. Masa nilah kita nak cari duit raya..

  52. so cutee hehehe my ben mkn tido berak ja dia tau haha

  53. Sop

    nak sekor fyna nak suruh jaih baju Auni… hehehe

  54. wah, kucing pun pandai menjahit..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>