Cari Duit Lebih Untuk Raya

Pin It
Cari duit lebih untuk raya
Jom cari duit lebih untuk raya nanti. Masih ada masa lagi nih. Bertuah betul siapa yang ada kucing yang rajin dan pandai yang macam contoh kat atas nih.
Nota Kaki : Release tension sat ^^; Jangan marah ok. Nanti kena jual.
326 Total Views 4 Views Today
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

54 thoughts on “Cari Duit Lebih Untuk Raya

  1. wah, kucing pun pandai menjahit..

  2. Sop

    nak sekor fyna nak suruh jaih baju Auni… hehehe

  3. so cutee hehehe my ben mkn tido berak ja dia tau haha

  4. Masa nilah kita nak cari duit raya..

  5. hehe..
    memang untunglaaaaa lau ade =D

  6. Tuan dia dera kot hahaha……..

  7. Kena dera dek tuan dia lah tu hahaha…

  8. hahahah.. pandai kucing tu menjahit

  9. Haha cute!, ada kucing macam tu lebih tak? bagi seekor?

  10. alhamdulillah semua berjalan dengan lancar

  11. menjahit atau amik tempahan sulam dari org boleh jugakan

  12. hehe..rilek rilek…:D

  13. canggih sekarang..kucing pun pandai menjahit..haha

  14. kalau ada kucing mcm nie.. duduk rumah goyang kaki jee la….semua kucing tu buat. .tak payah cari amah atau pembantu rumah lagi… heeee

  15. nak juga kucing camtu..hehehe

  16. untung kalau dapat kucing macam ni.. hehe..

  17. hehheeheh aloo comelya

  18. el

    hahahah terkono k.el
    igtkan sapelah yg cr duit lebih
    sabo je lah hahaha tp kiut sgt aih

  19. selamat berbuka puasa…

  20. Nia

    Alololor,..comel sangat dia menjahit. Kucing saper la ni..hehe

  21. Hihihihi

  22. memang best kalau dapat peluang cari duit raya lebih hehe

  23. hahahaha.. comelnya… hehehe

    • boni : hahaha.. comel dan kacak kan kucing tue.

  24. mmg byk duit kalo reti menjahit baju raya

    • abg phat : memang untung kan. ^_^ antara nak atau tak je.

  25. alahai kucing.

    • dear eiela : raya dah nak dekat punya pasal.

  26. comel…tekun plak tu..hahaha

    • adarain : tuelah pasal. memang dah dilatih macam tue.

  27. ada lebih tak kat rumah?

    • hafizmd : ahaha… banyak lagi kat umah tue. tapi semua dah kena booking.

  28. gile kentang!!

    • kongsiblog : baru cara kalau kucing macam tue ^_^

  29. kena buat camni jugak lah kan kalau nak dapat duit lebih..hehe

    • hafizrahim : ha’a. boleh tambah duit untuk raya.

  30. Perghhh pandai jahit gak ke????hehe..untung2..boleh bikin duit nihhh

    • hafizul : baru tahu ke? hehehe..

  31. pergh terbaik lah kucing ko sis , kucing aku dekat kampung cuma pandai minta makan dan memancit sesuka hati dia jer hampeh

    • onlajer : tengoklah sape tuannya kan.

  32. wah terer betul dia menjahit ye…hehehe untung la tuan dia boleh rilek….

    • hatimi : hehehe. kan. senang ada kucing macam tue.

  33. pandainya kucing ni menjahit

    • ohpemandu : hehehe. tuelah pasal kan. bagusnya.

  34. alahai…rajin betul kucing tu cari duit lebih untuk raya.hehehe

    • arelan : memang rajin pun kucing tue ^^;

  35. tekun kucing tu buat kerja….

    • wan fauzi : hehehe. betul. usaha tangga kejayaan gitu.

  36. Assalammualaikum Fyna, kucing pun pandai kan kira duit raya berapa?, errmmm

    p/s: Sunsilk satu untuk Fyna.

    • is : wsalam is. ha’a. bekerja keras kucing tue nak cari duit raya taw. hehehe..

  37. pandai kucing ni menjahit. amek tempahan x? hehehe…

    • aswadz : alhamdulillah. ada terima tempahan tapi sekarang dah tutup untuk terima tempahan. hahahaha.

  38. Joe

    aku nak jugak la kucing macam nie…

    • joe : nak juga? silakan. ambil lah. hehehe…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>