Anak Lelaki Prince William Dan Kate Middleton

Pin It

Gambar Anak Lelaki Prince Wiliam Dan Kate Middleton

Tahniah Prince Wiliam Dan Kate Middleton. Ramai yang menantikan kelahiran bayi lelaki pasangan Diraja ini Prince Wiliam Dan Kate Middleton. Seperti yang diketahui Kate Middleton telah selamat melahirkan bayi lelaki yang sihat dengan seberat 8-pound, 6-ounce pada 22 Julai 2013 jam 4:24 p.m. waktu tempatan.

Tidak sabar untuk melihat wajah anak lelaki Prince Wiliam Dan Kate Middleton. Buat masa sekarang masih lagi tiada gambar rasmi bayi Diraja ini.

Anak Lelaki Prince Wiliam Dan Kate Middleton

Kate Middleton’s baby is finally here! Buckingham Palace confirms that the Duchess of Cambridge has given birth to a baby boy, the first child for her and Prince William.

Kate was admitted to St Mary’s Hospital on the morning of July 22. She and Prince William arrived via car through a secret side entrance.

The birth comes after an anxious waiting period. Beginning in early July, press and fans camped outside the Lindo Wing of St Mary’s Hospital waiting for the duchess to arrive on her speculative due date… only to be left waiting for days more.

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 thoughts on “Anak Lelaki Prince William Dan Kate Middleton

  1. suka tengok wajah kate middleton nie…

    • KSD : kan. lembut je. tenang.

  2. mesti comey mcm abg phatputera kate tu wakakaka

    • abg phat : ok. tepuk dahi. hehehehe…

  3. oo.. dah bersalin… tahniah buat mereka… :)

    • dear UH : dah. semalam. ^_^

  4. tahniah kepada mereka.. :D

    • dear aiza : tak sabar nak tngok baby diorang.

  5. Bukan sebarang bayi tu! dia waris pada takhta kerajaan Britain!

    • mohd shuhbi : betul. sama2 kita nantikan kemunculannya.

  6. tahniah buat pasangan diraja..pasni kena hati2..ada kamera yg memerhati..eheheh

    • dear chii : hati2, ada yang memerhati.

  7. kate cantik orangnya mmg dia layak kawin dg anak rajakan…

    • dear suri : suka tengok dia. humble je kan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>