AIDIL ZAFUAN DAN ZERAMA ZAINAL BAKAL BERKAHWIN JULAI 2013?

Pin It

AIDIL ZAFUAN DAN ZERAMA ZAINAL BAKAL BERKAHWIN JULAI 2013? | AIDIL ZAFUAN ZAREMA ZAINAL | AIDIL ZAFUAN ZAREMA ZAINAL KAHWIN JULAI 2013 | ZAREMA ZAINAL

SUMBER

Gambar Zarema Zainal

AIDIL ZAFUAN DAN ZERAMA ZAINAL BAKAL BERKAHWIN JULAI 2013?

AIDIL ZAFUAN BAKAL LAFAZ CERAI RITA RUDAINI 25 FEBRUARI INI?

Konflik rumah tangga Aidil Zafuan dan Rita Rudaini sentiasa menjadi perbualan rama. Baru-baru ini Rita Rudaini mendakwa telah menerima e-mail daripada seseorang yang mendakwa Aidil Zafuan kini sedang hangat menjalinkan hubungan cinta dengan seorang gadis bernama Zarema Zainal.

Menurut e-mail tersebut, Aidil Zafuan & Zarema Zainal telah merancang untuk berkahwin pada Julai 2013 selepas menceraikan Rita Rudaini.

“Sebenarnya, saya dah tahu perkara ini sejak Aidil bermain dengan ATM lagi. Seperkara lagi, saya dah lama pasrah sejak Aidil keluar dari rumah. Apa saja keputusan Aidil selepas ini, saya sudah lama pasrah”

Diharapkan Aidil Zafuan dan Rita Rudaini dapat menyelesaikan masalah rumah tangga mereka sebaik-baiknya.

Aidil Zafuan Dan Zarema Zainal Bakal Berkahwin Julai 2013

101 Total Views 1 Views Today
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 thoughts on “AIDIL ZAFUAN DAN ZERAMA ZAINAL BAKAL BERKAHWIN JULAI 2013?

  1. kesian rita…peminat dia ni..hee

  2. kahwin cerai urusan peribadi mereka. hope prestasi aidil akan terus baik lepas kahwin..kalau jadi kahwin lah..

    • azwan : semoga masalah diorang ada jalan penyelesaiannya kan.

  3. takpa jela.. rita pon kata dia tak kisah.. cuma yg kesian ialah anak2 je.. diorg dah xada jodoh.. gadoh2 pon buang karen jer.. nanti insyaAllah rita bertemu suami yg lebih baik

  4. segak orang nya..hehhee

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>